Klachtenmails Chevrolet worden hier gebundeld

hier kunt u alles wat niet past in de andere rubrieken kwijt
Gast

Bericht door Gast » 01-05-2011 21:14

rdl schreef:
En mogelijks beseft Chevrolet dat het een aantal cowboys in de rangen heeft, maar zal de uitgebreidheid van een verkoopnet voor hen primeren? Geen idee anders.
Ja lap de Cowboy"s habben het weer gedaan wat heeft iedereen toch tegen Cowboy"s ????? :cry:

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 01-05-2011 21:21

Stone, een cowboy die op zijn koeien zit, is hier niet het probleem hoor...

Hier bedoelen we één die zijn klanten als koeien behandelt :lol: :lol:

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 02-05-2011 10:27

Blijkbaar was de roetfilter reinigen genoeg, samen dus met die ene injector (als ik de mails goe lees toch) wel kloppen de datums die ze opgeven uit de garage niet. Aanvraag voor roetfilter en injector reinigen zijn op 07.02 gebeurt (dag dat auto binnengebracht is) en de claim van chevrolet (die ik ook gekregen heb) spreekt al op 14.03...

Roestschade en het defecte kofferslot heb ik in de laatste mail terug aangekaart, het was vrijdag 6 weken geleden dat ik naar de dealer gegaan ben hiermee, en aangezien ik zelf weiger om nog te bellen heb ik dus tot de dag van vandaag niets meer hierover vernomen... ben eens benieuwd als ik antwoord krijg op mijn mail of er nog iets over gezegd wordt...

Mijn dealer is (was?) officieel verdeler van Opel, Chevrolet , Cadillac en Corvette, maar van die laatste twee presitigemerken vind je op reclame na niets meer terug in de toonzaal... waarom verschiet ik daar niet in na zo'n service...

Een uitgebreid verkoopsnet is wel nodig, maar als het volledig om zeep geholpen wordt werpt het geen vruchten af é...
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 02-05-2011 20:11

Rostie87 schreef: Mijn dealer is (was?) officieel verdeler van Opel, Chevrolet , Cadillac en Corvette, maar van die laatste twee presitigemerken vind je op reclame na niets meer terug in de toonzaal... waarom verschiet ik daar niet in na zo'n service...

...
Met Cadillac en Corvette zijn ze denkelijk allemaal gestopt... want ook de grote supermarkt-dealer GMAN Noorderlaan biedt ze niet meer in de showroom aan.

Gast

Bericht door Gast » 02-05-2011 20:29

rdl schreef:
Rostie87 schreef: Mijn dealer is (was?) officieel verdeler van Opel, Chevrolet , Cadillac en Corvette, maar van die laatste twee presitigemerken vind je op reclame na niets meer terug in de toonzaal... waarom verschiet ik daar niet in na zo'n service...

...
Met Cadillac en Corvette zijn ze denkelijk allemaal gestopt... want ook de grote supermarkt-dealer GMAN Noorderlaan biedt ze niet meer in de showroom aan.
Is ook niet betaalbaar voor de gewone man hier in Belgie aan BIV en wegentaks alleen , en nen Corvette met een diesel motor is niet te verkrijgen........

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 02-05-2011 20:38

laat staan ééne met nen trekhaak ;)

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 02-05-2011 21:17

Buga in Geel is nog erkend verdeler van Alfa, Fiat, Abarth, Lancia, Opel, Cadillac, Corvette, GMC, (uiteraard) Chevrolet, Jeep, Dodge, Chrysler, en... Scania. Erkend hersteller ook van Hummer.
Als ge daar u goesting nie meer vind dan weet ik et ook nie... :P
Natuurlijk kan je de vraag stellen of al deze merken ook niet hun sporen na laten in de service... Ietsje te grote garage??
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 03-05-2011 19:14

Stone schreef: Is ook niet betaalbaar voor de gewone man hier in Belgie aan BIV en wegentaks alleen , en nen Corvette met een diesel motor is niet te verkrijgen........
mijn rekening van de BIV steekt in de bus: 1.154 euro te betalen voor 11/6/2011 :cry: 867 euro inschrijvingstaks, de rest rijtaks tot 29/2/2012...

dat komt weeral goed binnen bij de Vlaamse Overheid: nu nog wat durven uitgeven voor een goed stukske asfalt links of rechts...

In het weekend gaan we altijd met véél plezier shoppen naar Nederland: Bergen op Zoom, Roosendael, Breda, Etten-Leur... super die wegen daar! nog geen putje tegengekomen ginder! Proficiat Noorderburen :!:

Gast

Bericht door Gast » 03-05-2011 19:26

rdl schreef:
Stone schreef: Is ook niet betaalbaar voor de gewone man hier in Belgie aan BIV en wegentaks alleen , en nen Corvette met een diesel motor is niet te verkrijgen........
mijn rekening van de BIV steekt in de bus: 1.154 euro te betalen voor 11/6/2011 :cry: 867 euro inschrijvingstaks, de rest rijtaks tot 29/2/2012...

dat komt weeral goed binnen bij de Vlaamse Overheid: nu nog wat durven uitgeven voor een goed stukske asfalt links of rechts...

In het weekend gaan we altijd met véél plezier shoppen naar Nederland: Bergen op Zoom, Roosendael, Breda, Etten-Leur... super die wegen daar! nog geen putje tegengekomen ginder! Proficiat Noorderburen :!:
De mijne zijn ook al betaald .
Ik rij ook graag rond bij onze noorderburen alleen opletten voor bijna bejaarde hollanders op motorfietsen hé.
Ook hun flitspalen hebben een lager tolerantie graad dan hier in BE opletten dus......

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 03-05-2011 19:34

Stone schreef:[Ook hun flitspalen hebben een lager tolerantie graad dan hier in BE opletten dus......
met schade en schande heb ik geleerd er op te letten daar... ook in Duitsland trouwens...

Zo'n Duitse boete: mooie brief maanden later in je brievenbus waarvan je niet direct weet waarover het gaat... met een mooie foto van je aan 't stuur... :roll:

En inderdaad "leren spelen met die Cruze Control" en dat gaat prima om boetes te voorkomen...

Plaats reactie

Terug naar “Off topic”