Opel Insigna VS Chevrolet Cruze

hier kunt u alles wat niet past in de andere rubrieken kwijt
arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 02-03-2011 22:50

:lol: We verstaan mekaar :lol:

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 06-03-2011 11:36

ik vind dat de lampen aan gaan prima maar in het land waar ik veel bent moet ik altijd in de gaten houden of zei nog branden ze willen nog weleens uit gaan en dat heeft mijn al bijna een prent gekost want daar moet je dag nacht met verlichting rijden
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 06-03-2011 11:42

bertvaneck schreef:ik vind dat de lampen aan gaan prima maar in het land waar ik veel bent moet ik altijd in de gaten houden of zei nog branden ze willen nog weleens uit gaan en dat heeft mijn al bijna een prent gekost want daar moet je dag nacht met verlichting rijden
je kunt toch ook de lampen bij het starten al aan laten gaan Bert, kun je zo instellen
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 06-03-2011 11:49

ja je hebt daar gelijk in had ik niet bij na gedacht er zit zoveel op dat je moet daar echt de tijd voor nemen en nou moet ik zeggen chris dat mijn garage fijne mensen zijn maar dat men weinig wist van de cruze toen ik hem ging op halen viel dat op ook weer toen wij de captiva gingen op halen want met de cruze rijd mijn vrouw mee en ik met de chevrolet captiva dat is weer heel iets anders om mee te rijden vooral in de sneeuw :?:
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Plaats reactie

Terug naar “Off topic”