Europese nummerplaat.

hier kunt u alles wat niet past in de andere rubrieken kwijt
Gast

Bericht door Gast » 07-03-2011 22:02

muzzer schreef:Ha, voordeel bij de 1.6 natuurlijk. Minimum BIV van 123€?? en taks valt héél errugh mee. .
Volgens de site van Chevrolet heeft de 1.6 LS 91Kw dus....

BIV voor 1.6 (91Kw of te 124Pk) = 495 Euro
Als het bedrag dat je moet betalen op KW hoger is dan het CC inhoud dan is het bedrag van de KW die tellen (enkel voor BIV)

wegentaks bedraagt 243,67 Euro + stad opcentiemen (9 fiscale Pk's).



bron http://ww2.autoscout24.be/nl-be/service ... _tax2.aspx en http://www.nl.chevrolet.be/onze-wagens/ ... ze-ls.html

Gast

Bericht door Gast » 07-03-2011 22:02

rdl schreef:tja, mijn plaat was al 32 jaar oud en had ze bij de vorige auto al moeten bijschilderen...

mijn familie zegt dat ik speciaal een nieuwe auto heb gekocht omdat ik eigenlijk een nieuwe nummerplaat nodig had :oops:
:P :lol: :P :lol: :P :lol:

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 07-03-2011 22:11

Stone schreef:
rdl schreef:tja, mijn plaat was al 32 jaar oud en had ze bij de vorige auto al moeten bijschilderen...

mijn familie zegt dat ik speciaal een nieuwe auto heb gekocht omdat ik eigenlijk een nieuwe nummerplaat nodig had :oops:
:P :lol: :P :lol: :P :lol:
ook een manier om aan een nieuwe auto te komen :P
je hebt gewoon bij je nummerplaat een cruze erbij gekocht omdat je dat wel leuk vond :P :lol: :lol: :lol:
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 07-03-2011 22:31

Die nieuwe europese nummerplaten zijn echt een klucht. ze verplichten u om de kosten te maken om een nieuwe nummerplaat te kopen.
hadden ze 2 jaar geleden (als het al zo lang is) niet speciaal de nummerplaten omgedraaid (111-AAA) omdat de klassieke combinatie (AAA-111) op was? en dan komen ze opeens terug met een europese variant (waar voorlopig enkel belgie al mee werkt denk ik) op de proppen en zijn alle andere nr-platen niet goed meer... opeens hebben ze dus blijkbaar combinaties genoeg! en idd, binnen x aantal jaar komen er terug andere platen...
bijkomend voor veel mensen (ik ook) is een emotionele waarde aan de nr-plaat. Mijn ouders rijden al hun hele leven met dezelfde plaat rond, nu opeens zou ze weg moeten als ze een andere wagen kopen... die plaat maakt deel uit van u leven! ik heb speciaal gevraagd achter de oude combinatie omdat ik die "mooier" vond, als de cruze op is (hopelijk nog lang) ben ik ze dan ook kwijt :(

en zo blijft een mens maar zagen en klagen en vooral: betalen!
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

Plaats reactie

Terug naar “Off topic”