Reclame Cruze

hier kunt u alles wat niet past in de andere rubrieken kwijt
Gast

Bericht door Gast » 20-01-2011 10:47

CruzerLT schreef: wat ik van mijn dealer heb begrepen is dat er weinig klanten de overstap van opel naar chevrolet hebben gemaakt
Waarom ? De tijd dat een Duits merk voor degelijkheid en kwaliteit stond is allang passé , de modellen buiten de Insignia vind ik ook maar zozo.
Tja ik begrijp ook niet waarom mensen meer dan 30000 euro op tafel leggen voor een Audi als je een mooi uitziende met alles erop en eraan Cruze kan kopen voor 21000.( Voor die led lichtjes in hun koplampen zeker ?)

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 20-01-2011 12:45

Stone schreef:
CruzerLT schreef: wat ik van mijn dealer heb begrepen is dat er weinig klanten de overstap van opel naar chevrolet hebben gemaakt
Waarom ? De tijd dat een Duits merk voor degelijkheid en kwaliteit stond is allang passé , de modellen buiten de Insignia vind ik ook maar zozo.
Tja ik begrijp ook niet waarom mensen meer dan 30000 euro op tafel leggen voor een Audi als je een mooi uitziende met alles erop en eraan Cruze kan kopen voor 21000.( Voor die led lichtjes in hun koplampen zeker ?)
dat was voor mij de reden dat ik de overstap van opel naar chevrolet heb gemaakt
voor een gelijkwaardige uitvoering van de cruze had ik toch €8.000,00 meer kwijt geweest voor een opel
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “Off topic”