Verkeersboetes Belgie

hier kunt u links plaatsen naar andere forums of sites met betrekking op de Cruze
Erwin
Member
Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 30-08-2010 15:53

Bericht door Erwin » 27-03-2011 21:02

rdl schreef:met alle respect voor de mede-forumleden die beboet werden voor bellen tijdens het rijden: die boetes kunnen niet hoog genoeg zijn!
De keren dat je foute manoeuvres voor je neus ziet gebeuren, zijn meestal chauffeurs met één hand aan hun oor (de rechtse dan nog) en je zal maar de pech hebben dat die tegen je cruze aan knalt!

Vorige week tijdens verplaatsing voor 't werk: pools busje met de telefoon aan zijn oor van 't rechterbaanvak (ik reed links er naast) die plots alles naar links gooit om een vrije parkeerplaats in te nemen... het scheelde geen haar!!!!

Gelukkig tijdens dienstverplaatsingen een full-omnium zonder eigen risico... maar je zal de pech maar hebben....

En als je geen blue-tooth radio/navigatie hebt: bij nokia koop je een oortje voor 15 euro... als je wil bellen of gebeld worden: steek dat oortje dan in en duw op de knop! voila ;)

Jajaja...wrijf het er nog maar een keer in..jullie hebben allemaal gelijk, maar toch vind ik dit bedrag totaal niet in vehouding staan met de overtreding (het was in de stad bij het stoplicht, ik reed er max 5km/uur). En wat het extra cru maakte was de reden waarom ik aan te telefoon zat, nml mijn project om de politie/marechaussee en justitie op IT-gebied te koppelen....
--- Chevrolet Cruze 1.8 LT Misty Lake ---

Plaats reactie

Terug naar “Linken”