VOORSTEL INFOTAINMENT/NAVIGATIE

heeft u suggesties of vragen met betrekking op dit forum stel ze hier
arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 07-03-2011 19:44

c3ltic schreef:
rdl schreef:in Zweden wordt dat Kütwêgske, eerlijk checken hé
Zijt ge zeker? Dacht eerder dat het "preutestreute" heet :lol:
:lol: preutestreute hahaha :lol: :lol:

of schleuveleun :lol:

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 12-03-2011 20:53

Vandaag passeerde ik een Chevrolet dealer hier in de buurt en ben even een praatje gaan maken over die navigatie. Volgens hem was het niet zeker of die navigatie uit de US (Onstar) hier werkt en op de bestaande bekabeling aan te sluiten is. Maar ik heb hem toch gezegd dat er veel interesse is in een systeem met bluetooth, DVD enz en hij gaat dit zeker melden aan Chevrolet. Het zou wel kunnen dat met de komst van de hatchback het infotainment ook een upgrade krijgt maar dat is nog niet zeker.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 12-03-2011 22:40

arrivinghere schreef:Vandaag passeerde ik een Chevrolet dealer hier in de buurt en ben even een praatje gaan maken over die navigatie. Volgens hem was het niet zeker of die navigatie uit de US (Onstar) hier werkt en op de bestaande bekabeling aan te sluiten is. Maar ik heb hem toch gezegd dat er veel interesse is in een systeem met bluetooth, DVD enz en hij gaat dit zeker melden aan Chevrolet. Het zou wel kunnen dat met de komst van de hatchback het infotainment ook een upgrade krijgt maar dat is nog niet zeker.
zou mooi zijn als er word geluisterd naar de cruze rijders, een mooie upgrade zou voor de cruze niet mistaan ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2011 11:49

Mister_K schreef:lol, knullabåhn :P

zoek dat maar eens op.

Ik ga het morgen maar testen, vandaag geen zin meer, moe gewerkt.
Zou best kunnen dat het de major roads zijn, jammer wel. Maarja, meer heb je niet echt nodig als je op reis vertrekt toch? En anders heb ik nog altijd m'n iphone met 24 landen op (tomtom) :lol:
En wat was het resultaat ?

Plaats reactie

Terug naar “Suggesties of vragen”