VOORSTEL INFOTAINMENT/NAVIGATIE

heeft u suggesties of vragen met betrekking op dit forum stel ze hier
arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

VOORSTEL INFOTAINMENT/NAVIGATIE

Bericht door arrivinghere » 22-02-2011 21:07

Ik vind het kl*te dat men bij ons (Belgie en Nederland) het infotainment systeem niet aanbiedt zoals in de States op de LTZ met alles erop en eraan. Zoals handsfree bellen, bluetooth....
Daarom wil ik de vraag voorleggen aan Chevrolet Belgie en eventueel Chevrolet Nederland (eventueel ook via de dealers) of een upgrade mogelijk is.
Als we dit met een (grote) groep kunnen doen denk ik dat de impact van de vraag groter zal zijn.
Daarom wil ik hier al een oproep doen. Wie is hier (eventueel) in geinteresseerd?
Als we niet met genoeg zijn, kan ik de vraag eventueel ook stellen op het Duitse forum zodat de impact nog groter is.
Interesse? Laat het weten! :)

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 22-02-2011 21:13

Voor alle duidelijkheid het is het systeem zoals in dit clipje dat Flashworks al postte:
http://vimeo.com/19777657
In de clip zie je eigenlijk enkel goed de bediening op de spiegel. Daarom nog wat foto's van handsfreebediening op stuur en unit.

Afbeelding

Afbeelding

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 23-02-2011 19:30

Ook al heb ik een (voor mij) deftige en goeie oplossing gevonden, wil ik gerust mee mijn stem uitbrengen hiervoor! de vraag hiernaar zal wel door iedere cruze-rijder gesteld worden denk ik bij de verdelers.
dus mijn stem heb je al ;)
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 23-02-2011 19:43

Thx Rostie :)
Wie nog?

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 23-02-2011 21:14

voor mij niet van toepassing, rijd alleen maar Benelux
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 23-02-2011 21:38

Ik heb niet echt geen klagen van het huidige navigatie systeem , maar het verwonderd mij ook dat het wel een heel erg basic systeem is . Ik ben de veelzijdigheid van TomTom gewoon en werk ook regelmatig met Igo.
Als je dan ook beseft dat een TomTom XL met alles erop en eraan vandaag de dag rond de 200 Euro kost dan vraag ik mij ook wel af waar de meerprijs zit van originele basic systeem.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 23-02-2011 21:52

Stone schreef:Ik heb niet echt geen klagen van het huidige navigatie systeem , maar het verwonderd mij ook dat het wel een heel erg basic systeem is . Ik ben de veelzijdigheid van TomTom gewoon en werk ook regelmatig met Igo.
Als je dan ook beseft dat een TomTom XL met alles erop en eraan vandaag de dag rond de 200 Euro kost dan vraag ik mij ook wel af waar de meerprijs zit van originele basic systeem.
Dat vind ik dus ook. De navigatie in de Cruze zal wel goed werken. Maar ik begrijp niet waarom er bv geen flitspalen op aangeduid staan en waarom enkel standaard Benelux en waarom geen bluetooth enz. Toch allemaal dingen die je van een moderne ingebouwde GPS/infotainment mag verwachten. Je kan er naar het schijnt zelfs geen DVD mee afspelen terwijl je rijdt.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 23-02-2011 22:12

arrivinghere schreef:
Stone schreef:Ik heb niet echt geen klagen van het huidige navigatie systeem , maar het verwonderd mij ook dat het wel een heel erg basic systeem is . Ik ben de veelzijdigheid van TomTom gewoon en werk ook regelmatig met Igo.
Als je dan ook beseft dat een TomTom XL met alles erop en eraan vandaag de dag rond de 200 Euro kost dan vraag ik mij ook wel af waar de meerprijs zit van originele basic systeem.
Dat vind ik dus ook. De navigatie in de Cruze zal wel goed werken. Maar ik begrijp niet waarom er bv geen flitspalen op aangeduid staan en waarom enkel standaard Benelux en waarom geen bluetooth enz. Toch allemaal dingen die je van een moderne ingebouwde GPS/infotainment mag verwachten. Je kan er naar het schijnt zelfs geen DVD mee afspelen terwijl je rijdt.
mocht ik een keer buiten de Benelux gaan dan neem ik inderdaad mijn tomtom xl mee
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 23-02-2011 22:25

Ik zou er geen vrede mee vinden. Een ingebouwd GPS hebben en dan nog met een tomtom zitten sleuren. Ik begrijp dat het voor jou een oplossing is he Rinus. Maar ik rij regelmatig in Duitsland en meestal jaarlijks ook naar Frankrijk. En ik vind als ik het laat inbouwen, moet het gelijk goed zijn. En dan moet alles erop zitten wat ik wil.

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 23-02-2011 22:46

arrivinghere schreef:
Stone schreef:Ik heb niet echt geen klagen van het huidige navigatie systeem , maar het verwonderd mij ook dat het wel een heel erg basic systeem is . Ik ben de veelzijdigheid van TomTom gewoon en werk ook regelmatig met Igo.
Als je dan ook beseft dat een TomTom XL met alles erop en eraan vandaag de dag rond de 200 Euro kost dan vraag ik mij ook wel af waar de meerprijs zit van originele basic systeem.
Dat vind ik dus ook. De navigatie in de Cruze zal wel goed werken. Maar ik begrijp niet waarom er bv geen flitspalen op aangeduid staan en waarom enkel standaard Benelux en waarom geen bluetooth enz. Toch allemaal dingen die je van een moderne ingebouwde GPS/infotainment mag verwachten. Je kan er naar het schijnt zelfs geen DVD mee afspelen terwijl je rijdt.
koop een Pioneer... :twisted: :P kan je wel DVD mee afspelen en heeft bluetooth ed ;)
(srr kon het niet laten ;) )

Maar je hebt zeker gelijk: als ze echt een stempel willen drukken op de Europese markt hebben ze hiermee een zware steek laten vallen. De looks en de prestaties zijn er, zeer goede wagen, maar op dit vlak blijft hij spijtig genoeg achter... :( de standaard voor een GPS ligt de dag van vandaag een heel stuk hoger!
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

Plaats reactie

Terug naar “Suggesties of vragen”