nieuwsbrief chevrolet cruze forum december 2011

huisregels van dit forum , en mededelingen voor de leden
Plaats reactie
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

nieuwsbrief chevrolet cruze forum december 2011

Bericht door CruzerLT » 15-12-2011 19:20

Beste cruze leden

dit is de 2de nieuwsbrief ,hierin komen interessante en vermeldenswaardige berichten van allerlei aard.

1 Leden
het leden aantal staat op 86 ,en het laatste lid is 57BA

2 meeting
de 2de meeting zal wederom gehouden worden in Breda ,voorjaar 2012, voor verdere details volg het topic "meeting"

3 Moderators
er zijn wat wisselingen geweest wat betreft de moderators, ik ga voorlopig gebruik maken van 1 moderator te weten :Arivinghere
heb je iets wat je wil bespreken in de diverse topics of wil je iets persoonlijk vragen aan de moderator ,dan stuur je een pb

4 info over je cruze
we zijn altijd blij als je ervaringen met je Cruze met ons wil delen
positief of negatief, we kunnen er altijd van leren
dus blijven schrijven zullen we maar zeggen

5 er zijn een aantal leden die zich bezig houden met een vorm van tuning, denk dan niet dat je over gewone onderwerpen niks interessants kan melden
alles wat je maar wil vragen kan, al is het over een ventieldopje, ik wil maar zeggen laat je door niets of niemand tegen houden als je een vraag hebt
alles is dus interessant wat dan ook

6 verjaardagskalender
sta je nog niet in de lijst met verjaardagen dan kun je in het topic de datum even doorgeven, dan zet ik je erbij

7 chevrolet.nl staat er positief tegenover dat er een cruze forum is, en wilden dit dan ook steunen

8 opgave van onderwerpen
als er onder de leden nog nieuwe ideeën leven dan mogen ze die ten alle tijden aan mij berichten
ook als er iets is wat voor leden misschien negatief overkomt ,mogen ze ook dit uiteraard aan mij berichten

9 ik wil hierbij dan ook alle leden die actief aan het forum deelnemen bedanken, zonder hun geen forum
maar ook de leden die al een tijdje niet meer geweest zijn, kom weer eens een keertje een kijkje nemen, er is genoeg te lezen om over mee te praten

verder wil ik iedereen fijne en prettige feestdagen wensen en een goed en gelukkig nieuwjaar
en natuurlijk een goed Cruze jaar

hopelijk zie ik op de volgende meeting een hoop nieuwe gezichten
groeten van Rinus
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 15-12-2011 20:53

:D bravo

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 15-12-2011 22:32

Wat ik hier misschien nog aan kan toevoegen. Rinus zei het ook al: iedere inbreng of idee kan nuttig zijn. Wij leren hier ook nog vaak dingen bij. Domme vragen bestaan niet. Stay tuned ;)

Plaats reactie

Terug naar “Huisregels en mededelingen”