nieuwsbrief chevrolet cruze forum 4-4-2011

huisregels van dit forum , en mededelingen voor de leden
Plaats reactie
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

nieuwsbrief chevrolet cruze forum 4-4-2011

Bericht door CruzerLT » 04-04-2011 17:15

Beste cruze leden

dit is voor mij de eerste nieuwsbrief die ik ga versturen, ik wil deze voortaan iedere 2 maanden gaan versturen.
hierin komen interessante en vermeldenswaardige berichten van allerlei aard.

1 Leden
het leden aantal staat op 48 ,en het laatste lid is dimitri

2 meeting
de eerste meeting zal gehouden worden in Breda ,de exacte datum(er kan nog steeds gestemd worden!!!!) is nog niet bekend ,voor verdere details volg het topic "meeting"

3 Moderators
ik heb ter ondersteuning voor mijzelf 2 moderators aangesteld in topics waarvan we denken dat zij deze beter kunnen invullen dan ikzelf
c3ltic is moderator van de volgende topics: how to,s , technische hoek , alles wat met keuringen te maken heeft , tuning ,rally , en andere race's
arivinghere is moderator van de volgende topics: Interieur / moter , exterieur / styling , Het gebruik van uw Cruze , geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.
heb je iets wat je wil bespreken in de diverse topics of wil je iets persoonlijk vragen aan de moderator ,stuur je een pb

4 info over je cruze
we zouden aan alle leden willen vragen of ze hun gegevens van hun cruze zouden willen sturen in een pb naar arivinghere ,zodat hij een mooie lijst met alle gegevens kan samenstellen
de gegevens die we zouden willen hebben zijn: welke uitvoering LE,LS,LT ,welke motor en welke brandstof datum aanschaf en datum eerste uitgifte ,kleur ,km stand bij aanschaf en nu +datums

5 wtcc op zolder
hiervoor kun je nog opgeven of je ook gaat kijken ,om daar dan te verzamelen

6 verjaardagskalender
sta je nog niet in de lijst met verjaardagen dan kun je in het topic de datum even doorgeven, dan zet ik je erbij

7 vermelding cruzeforum in de nieuwsbrief van chevrolet
na chevrolet.nl benadert te hebben om te vragen of zij van het chevroletcruzeforum een vermelding in hun nieuwsbrief wilden doen, hadden zij hier positief op gereageerd, en de vermelding gedaan
ze waren erg positief dat er een cruze forum was, en wilden dit dan ook steunen

8 opgave van onderwerpen
als er onder de leden nog nieuwe ideeën leven dan mogen ze die ten alle tijden aan mij berichten
ook als er iets is wat voor leden misschien negatief overkomt ,mogen ze ook dit uiteraard aan mij berichten

9 ik wil hierbij dan ook alle leden die actief aan het forum deelnemen bedanken, zonder hun geen forum

hopelijk zie ik op de eerste meeting een hoop nieuwe gezichten
groeten van Rinus
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “Huisregels en mededelingen”