Kosten verversen / flushen olie van automatische transmissie

hier kun je de echt technische vragen en weetjes kwijt
Plaats reactie
Kult90
Newby
Newby
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-08-2018 15:08

Kosten verversen / flushen olie van automatische transmissie

Bericht door Kult90 » 24-08-2018 15:18

Hoi iedereen,

ik ga straks naar de garage waar mijn wagen een versnellingsbak olie verversing / flush heeft gekregen. Men heeft me al laten weten wat dit zal kosten en ik vond deze kost wel heel erg hoog.

Iemand enig idee wat dit normaal kost bij een Cruze automaat 1.8 benzine 2011? Ik moet namelijk straks 480eur ophoesten en vind dit wel erg veel voor wat olie en enkele werkuren.

Dit bericht is ook een beetje een gokje aangezien er niet heel veel beweging meer zit in dit technische hoekje :lol:

Maar ik wilde toch graag eventueel tegenstribbelen enigzins kunnen verantwoorden met "normaal kost dit maar x eur". Nu heb ik hier helemaal geen idee van.

Dankjewel allen!

Groeten K

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 26-08-2018 10:04

Ik heb hier geen ervaring mee met de Cruze,
Ik vind het ook bar veer geld voor een flush, wellicht kun je eens op internet rondkijken wat het kost voor een andere wagen?
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

velden1
lid
lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 11-03-2015 14:01

Bericht door velden1 » 27-08-2018 14:38

€480 :shock:

Dat zijn geen grappen!
Ik was ook ff benieuwd naar de prijs voor zoiiets en heb ff gegoogled..
Bij de meeste bedrijven kun je een offerte aanvragen en bij anderen zie je vaak 'vanaf' prijzen..
Wat een beetje in de buurt komt is denk ik de flush bij een Opel; dat zou op €295 komen..

Boven de €400 zijn meestal de grotere auto's, €480 lijkt mij een beetje overdreven..

Groetjes, Mark

Plaats reactie

Terug naar “Technische hoek”