Taal klein schermpje ??

hier kun je de echt technische vragen en weetjes kwijt
Plaats reactie
Gast

Taal klein schermpje ??

Bericht door Gast » 08-12-2010 01:07

Blijkbaar staat de taal van het klein schermpje waar de dagteller , gemiddeld verbruik enz enz staat in het Frans bij mij bv bij gemiddeld verbruik staat "moyenne" weet je hoe je dit in het Engels kan zetten met behoud van het metris stelsel . Ik ben een beetje allergies aan Frans....

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 08-12-2010 09:33

bij mij staat dit gewoon in het Nederlands dacht ik
ga het even bekijken
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 08-12-2010 20:00

Bij mij is het Engels. Nederlands is geen optie(tenminste voor het klein scherm)
Als je op de menu knop duwt op je richtingaanwijzer(pinker voor de Belgen :) ) dan kan je kiezen uit Lang(taal) en Unit. Als je Lang op 1 zet, staat het in het Engels. Unit staat normaal op 3 (voor km) (1 en 2 is in miles)

Gast

Bericht door Gast » 08-12-2010 22:57

arrivinghere schreef:Bij mij is het Engels. Nederlands is geen optie(tenminste voor het klein scherm)
Als je op de menu knop duwt op je richtingaanwijzer(pinker voor de Belgen :) ) dan kan je kiezen uit Lang(taal) en Unit. Als je Lang op 1 zet, staat het in het Engels. Unit staat normaal op 3 (voor km) (1 en 2 is in miles)
Bedankt hoor ... ;)

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 09-12-2010 06:50

Stone schreef:
arrivinghere schreef:Bij mij is het Engels. Nederlands is geen optie(tenminste voor het klein scherm)
Als je op de menu knop duwt op je richtingaanwijzer(pinker voor de Belgen :) ) dan kan je kiezen uit Lang(taal) en Unit. Als je Lang op 1 zet, staat het in het Engels. Unit staat normaal op 3 (voor km) (1 en 2 is in miles)
Bedankt hoor ... ;)
klopt , je hebt helemaal gelijk
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “Technische hoek”