Wielkasten slijkbescherming.....

hier kun je de echt technische vragen en weetjes kwijt
Plaats reactie
chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 01-11-2011 20:19

ikzelf heb nog geen scheur(tje) gezien aan men cruze

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 01-11-2011 20:34

ik heb de mijn ook grondig gecontroleerd en niets kunnen vinden ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 09-11-2011 07:39

Een zekere ROZ op het int forum heeft hetzelfde probleem gehad , de dealer heeft foto's gemaakt ervan en opgestuurd naar de Chevrolet importeur en ze zijn onder garatie vervangen en zouden van betere kwaliteit zijn.
Toch raar dat men in sommige landen er geen spel van maakt .

Volgens mij DURVEN ze hier niet toegeven dat dit wel degelijk onder garantie valt omdat natuurlijk een onkost is , en men hoopt dat de klant er geen erg in heeft dat ze kapot zijn of dat ze zelf moeten betalen.

Link naar topic op int forum http://www.chevroletcruzeforum.com/inde ... ge__st__20

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 09-11-2011 17:56

Aha zeer interessant. Hier kunnen we iets mee. Als ROZ nu nog de partnummers van de verbeterde slijkweerders meedeelt, staan we heel sterk om te eisen dat de onze ook onder garantie vervangen worden en (nog beter) dat ze langer zullen meegaan.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2011 06:25

arrivinghere schreef:Aha zeer interessant. Hier kunnen we iets mee. Als ROZ nu nog de partnummers van de verbeterde slijkweerders meedeelt, staan we heel sterk om te eisen dat de onze ook onder garantie vervangen worden en (nog beter) dat ze langer zullen meegaan.

Is het niet mogelijk dat men dezelfde stocknummers gebruikt ???

Bij ons bij CNH is het toch zo dat als men een onderdeel verbeterd het stocknummer behouden blijft..........

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 10-11-2011 06:35

Stone schreef:
arrivinghere schreef:Aha zeer interessant. Hier kunnen we iets mee. Als ROZ nu nog de partnummers van de verbeterde slijkweerders meedeelt, staan we heel sterk om te eisen dat de onze ook onder garantie vervangen worden en (nog beter) dat ze langer zullen meegaan.

Is het niet mogelijk dat men dezelfde stocknummers gebruikt ???

Bij ons bij CNH is het toch zo dat als men een onderdeel verbeterd het stocknummer behouden blijft..........
ik mag aannemen dat ze de voorraad die er nog ligt scrappen (vernietigen) en de verbeterde versie dezelfde nummers krijgen
zo gebeurt het bij ons in het bedrijf
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2011 06:37

CruzerLT schreef:
Stone schreef:
arrivinghere schreef:Aha zeer interessant. Hier kunnen we iets mee. Als ROZ nu nog de partnummers van de verbeterde slijkweerders meedeelt, staan we heel sterk om te eisen dat de onze ook onder garantie vervangen worden en (nog beter) dat ze langer zullen meegaan.

Is het niet mogelijk dat men dezelfde stocknummers gebruikt ???

Bij ons bij CNH is het toch zo dat als men een onderdeel verbeterd het stocknummer behouden blijft..........
ik mag aannemen dat ze de voorraad die er nog ligt scrappen (vernietigen) en de verbeterde versie dezelfde nummers krijgen
zo gebeurt het bij ons in het bedrijf
Idd....

Gast

Bericht door Gast » 17-11-2011 19:47

Update , nog steeds geen officiële bevestiging en ik heb een voorgevoel dat er gene zal komen......

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 17-11-2011 21:25

ze zullen het toch niet vergeten he :?
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 17-11-2011 22:17

Stone schreef:Update , nog steeds geen officiële bevestiging en ik heb een voorgevoel dat er gene zal komen......
Als dat waar is, zou het wel laf zijn van Chevrolet

Plaats reactie

Terug naar “Technische hoek”