Amerikaanse standlichten

heb je iets aan je Cruze gedaan, doe hier dan verslag van met duidelijke omschrijving en als het kan met fotos
Plaats reactie
WhiteCruze163HP
Newby
Newby
Berichten: 31
Lid geworden op: 12-04-2012 21:38

Amerikaanse standlichten

Bericht door WhiteCruze163HP » 12-04-2012 22:02

ik vond omdat ik toch mee ne "amerikaan" rijdt wou ik toch amerikaanse standlichten (pinker die in de plek van u standlichten gaan branden)

nu de how to ik heb gewoon bij autostyle een US module gekocht daar bij zit een plan hoe de aansluiting moet en ik heb de lampkes van de gewoone standlichten uitgehaalt de sterkte kan je regelen met een regelwijs (bij mij is da +/- 40%)

nu de werking als je standlichten aan zet blijven je pinker continu 40% branden als je dan gaat pinken naar links gaat je linker pinker pinken tussen 0% en 100% en als je stop met pinken gaat dat dan weer naar 40%

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 12-04-2012 22:10

van harte welkom hier op het forum WhiteCruze163HP
is inderdaad een mooie optie

je mag als je wilt een voorstelling van u zelf geven in het daarvoor bestemde topic ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Iceke
Member
Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 02-01-2011 13:29

Bericht door Iceke » 21-04-2012 16:18

Graag foto's lijkt me leuk idee...!

Mindkiller1985
Newby
Newby
Berichten: 48
Lid geworden op: 29-08-2011 13:39

Re: Amerikaanse standlichten

Bericht door Mindkiller1985 » 09-02-2013 14:46

WhiteCruze163HP schreef:ik vond omdat ik toch mee ne "amerikaan" rijdt wou ik toch amerikaanse standlichten (pinker die in de plek van u standlichten gaan branden)

nu de how to ik heb gewoon bij autostyle een US module gekocht daar bij zit een plan hoe de aansluiting moet en ik heb de lampkes van de gewoone standlichten uitgehaalt de sterkte kan je regelen met een regelwijs (bij mij is da +/- 40%)

nu de werking als je standlichten aan zet blijven je pinker continu 40% branden als je dan gaat pinken naar links gaat je linker pinker pinken tussen 0% en 100% en als je stop met pinken gaat dat dan weer naar 40%

Ahja een US module ja daar heb ik nog van gehoord... Had het liever laten doen doormiddel van de computer... Maar heb het opgezocht... dat gaat alleen maar met auto's uit de VAG groep zoals ze dat noemen... BMW.AUDI.SEAT.VW. daar kunnen ze dat aanzetten door gewoon de laptop eraan te hangen zonder een module ertussen te plaatsten... KOSTPRIJS 15euro... Maar gaat spijtig genoeg niet met een CRUZE GRTZ PS toch bedankt voor de uitleg ga het mss toch overwegen een US module te instaleren!
...Chevrolet cruze WTCC 2.0Diesel 180pk...414nm koppel...

corensan
Member
Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 10-02-2011 22:55

Re: Amerikaanse standlichten

Bericht door corensan » 17-06-2013 21:50

WhiteCruze163HP schreef:ik vond omdat ik toch mee ne "amerikaan" rijdt wou ik toch amerikaanse standlichten (pinker die in de plek van u standlichten gaan branden)

nu de how to ik heb gewoon bij autostyle een US module gekocht daar bij zit een plan hoe de aansluiting moet en ik heb de lampkes van de gewoone standlichten uitgehaalt de sterkte kan je regelen met een regelwijs (bij mij is da +/- 40%)

nu de werking als je standlichten aan zet blijven je pinker continu 40% branden als je dan gaat pinken naar links gaat je linker pinker pinken tussen 0% en 100% en als je stop met pinken gaat dat dan weer naar 40%
Is het niet gewoon mogelijk om de - draad van het knipperlicht aan de + draad van de stadslichten te hangen?
Dan gaat (als je de verlichting aan doet) het knipperlicht ook branden.
De + van het knipperlicht is een - als hij niet gebruikt wordt.
Als je het knipperlicht gebruik dan word hij + , en de plus van het stadslicht er bij dan is het + & + = niets, dus gaat hij uit
even simpel gezegd....
There is intelligent life on earth.....
......But i'am just visiting

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 03-01-2016 21:51

Ben er zaterdag ook aan begonnen!
Poosje terug 2 modules op de kop getikt en al aan het inbouwen geweest.
Helaas moesten we weg dus zal het proberen deze week klaar te maken.
Heb ze al getest en gelukkig werken ze op m'n led knipperlichten!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Bart
Member
Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 22-01-2015 22:05

Bericht door Bart » 03-01-2016 22:52

Leuke optie! Al weet ik helaas niet hoe dit qua regelgeving zit... Zou qua verlichting ook nog graag wat dingen doen maar ik heb geen zin in elke keer gezeur bij keuringen en eventuele politiecontroles... Ik vind mijn gele DRL afplakken voor de APK al werk genoeg haha.

Zou graag een sequential achterlichtsetje hebben en een setje underglow richtingaanwijzers, maar dat zal de keuringsmeester en oom agent niet zo leuk vinden!

https://www.youtube.com/watch?v=-Q44HMKoLUI
https://www.youtube.com/watch?v=Xzp88xVkA7g

cruzer
Member
Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 23-08-2013 12:37

Bericht door cruzer » 05-01-2016 12:18

Moet jij je gele drl's afplakken?
Wat belachelijk.Nu zie ik op mijn werk redelijk wat vrachtwagens passeren en daar heb ik een nieuwe renault T met standaart gele drl's gezien.

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 06-01-2016 20:13

Ik maak alles met stekkers, met de keuring wissel ik wat om en dan is het als vanouds. waarom afplakken? Is loskoppelen niet voldoende?
Gaat hier de tekst: '' for show use only'' niet op?
Ik heb eens een letterbord in mijn Corsa op de hoedenplank gehad. Daarvoor werd ik aangehouden door oom agent maar ik zei dat hij niet aangesloten was ( de 12V plug zat er niet in :P ) en dan mag het volgens hem!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Bart
Member
Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 22-01-2015 22:05

Bericht door Bart » 06-01-2016 22:35

cruzer schreef:Moet jij je gele drl's afplakken?
Wat belachelijk.Nu zie ik op mijn werk redelijk wat vrachtwagens passeren en daar heb ik een nieuwe renault T met standaart gele drl's gezien.
Zou kunnen dat het net geen juiste kleur is, bij was het afkeur in ieder geval. Had er helemaal niet bij stil gestaan. Gelukkig was de garagist wel zo coulant om het zelf even af te plakken en meteen opnieuw te keuren
Chevy schreef:waarom afplakken? Is loskoppelen niet voldoende?
Ik plak toch liever wat zwarte tape op een lampje dan dat ik onder mijn wagen moet gaan kruipen en stekkers lostrekken. Heb daar trouwens ook 0,0 verstand van. Anders had ik al lang een hoop gedaan haha.

Heb laatst trouwens bij een vriend mij gezien dat hij richtingaanwijzers achter zijn zijspiegels had gemaakt, dat zie je dus als een soort van randje rond je spiegel. Ook erg gaaf.

Plaats reactie

Terug naar “How tos”