remblokken vervangen

heb je iets aan je Cruze gedaan, doe hier dan verslag van met duidelijke omschrijving en als het kan met fotos
Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 17-06-2013 22:07

Oke ik heb 1 voordeel, ik vervang mijn remblokken niet, ik wil ze alleen in de kopervet zetten, dus ik kan ze waarschijnlijk zo weer terug zetten.

Als mijn remschijven en blokken versleten zijn zou ik wel geperforeerde schijven willen. heeft iemand van hier die?
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

hangterisaan
Member VIP
Member VIP
Berichten: 501
Lid geworden op: 25-04-2012 20:54

Bericht door hangterisaan » 27-03-2014 05:02

Chevy schreef:Oke ik heb 1 voordeel, ik vervang mijn remblokken niet, ik wil ze alleen in de kopervet zetten, dus ik kan ze waarschijnlijk zo weer terug zetten.

Als mijn remschijven en blokken versleten zijn zou ik wel geperforeerde schijven willen. heeft iemand van hier die?
Geperforeerde zou ik persoonlijk niet doen , heeft buiten dat het er mooi uitziet geen meerwaarde , dat en ze barsten heel makkellijk , heb dit zelfs al bij een Porsche gezien die er fabriek af had op staan , let er ook maar eens op , in de motorsport zie je ze nooit , enkel gegroefde . Ik heb deze : http://ebcbrakes.com/product/3gd-sport-rotors/
Ziet er goed uit en de groeven zorgen ervoor dat je blokjes mooi gelijkmatig afslijten en doordat ze niet helemaal doorboort zijn is de kans op barsten niet groter dan bij een volle schijf . trouwens , na een tijdje zien ze er ook uit als geperforeerde omdat de gaatjes zwart worden ;-)

Hier waarom EBC geen geperforeerde schijven maakt : http://ebcbrakes.com/articles/dangerous ... ed-rotors/
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs Afbeelding

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 27-03-2014 06:36

ja die geperforreerde zit vol scheurtjes
die jij hebt gekocht zijn inderdaad heel goede schijven ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “How tos”